Quinoa - Bílá semena
Quinoa - Bílá semena
Quinoa - Bílá semena
Quinoa - Bílá semena

Quinoa
Bílá semena

Chenopodium quinoa, Quinoa, White Quinoa, Chenopodium quinoa
Produkt z Peru

Bílá semena Quinoi se řadí do skupiny superpotravin, protože harmonizují zažívání a přispívají k celkové tělesné a psychické kondici. Zařaďte do svého jídelníčku tato semena a podpořte své zdraví oslabené vnějšími vlivy a stresem. Celý popis
Přihlašte se a získejte lepší cenu
Našim věrným zákazníkům dáváme lepší ceny.
Přihlásit se
S čím mi Quinoa pomůže?  
Merlík čínský neboli Quinoa pochází z Jižní Ameriky a cenili si jí již starodávní Inkové. Rozemletá semena používali jako mouku nebo na přípravu kaší. Bílá semena mají jemnou máslovou chuť a jsou bohatá na vlákninu. Ta přispívá k rychlejšímu trávení a pomáhá z těla vylučovat toxické látky. Semena obsahují značné množství bílkovin, které jsou důležité pro růst svalové hmoty. Tato nenápadná semena dodávají tělu vápník a chrání tělo před působením oxidačního stresu. Nabijí Vás energií a celkově posílí Vaši psychiku. A pokud se snažíte zhubnout, semena Vás na dlouhou dobu zasytí.
Pro koho je Quinoa vhodná?  
Bílá semena Quinoi jsou vhodná pro všechny věkové generace. Do svého jídelníčku by je měli zahrnout sportovci i lidé na redukčních dietách. Oblíbenou superpotravinou jsou rovněž pro vegetariány a celiaky. V neposlední řadě si je zamilují osoby, které dbají na zdravý životní styl nebo se rozhodly odlehčit svůj jídelníček prospěšnými potravinami. Quinoa dokáže předcházet řadě civilizačním onemocněním a každý z nás by si ji měl pravidelně dopřát.
Doporučené dávkování Quinoi – Bílých semen
U semen Quinoi není stanoveno doporučené denní množství. Strava by se však neměla jednostranně skládat pouze z Quinoi. Všeobecné pravidlo zní, že byste měli sníst tolik Quinoi, kolik sníte brambor.
Naše tipy a vychytávky
Bílá semena jsou nenáročná na přípravu a vaří se podobně jako rýže. Na 1 šálek Quinoi připadají 2 šálky vody. Semena se vaří po dobu 15 – 20 minut a po uvaření jsou nadýchaná a jemná. Semena jsou lehce stravitelná a nenadýmají. Můžete je připravit naslano i nasladko. Slouží jako příloha nebo je můžete promíchat s jinými ingredienci. Hodí se do zeleninových či ovocných salátů nebo je můžete zapéct s masem. K ochucení použijte libovolné koření a zeleninu. Připravit si také můžete vydatnou kaši ze semen, mléka, ovoce, medu a ořechů.
Složení Quinoi
Quinoa je bohatá na přírodní látky, které velkou měrou podporují Vaše zdraví a harmonizují zažívání. Jejich plusem je nulový obsah lepku. V semenech se nalézají tyto látky:
  • vláknina
  • bílkoviny (od 12 do 22 %)
  • esenciální mastné kyseliny
  • vitaminy
  • minerály
  • kyselina listová
  • složité sacharidy
  • saponiny
  • škrob
Pro koho není Quinoa vhodná?
Bílá semena Quinoi nemají takřka žádné vedlejší účinky a mohou je konzumovat dospělí i děti. Pouze ve výjimečných případech můžete trpět bolestmi žaludku, které mohou být způsobeny intolerancí na semena.
 
Související zboží
Acai - Extrakt z plodů 10:1 v kapslích

Acai

Extrakt z plodů 10:1 v kapslích

- 50%
Doprodej
249 Kč 124 Kč
/ 40kap.
Skladem
Přidat do košíku