Spirulina - Prášek ze sinice
BIO
Spirulina - Prášek ze sinice
Spirulina - Prášek ze sinice
Spirulina - Prášek ze sinice

Spirulina
Prášek ze sinice

Spirulina platensis, Arthrospira plantensis, Blue-green algae, Spirulina platensis, Spirulina Fusiformis
Produkt z Číny

Spirulina se pěstuje nejvíce v Japonsku a spadá do kategorie Zelených potravin. Tato sinice přežívá na Zemi již několik milionů let a je přínosem pro planetu i Vaše zdraví. Budete se s ní cítit plni energie a vitality! Celý popis
Objednejte do 15:00 a doručíme v pondělí 24.9.
Přihlašte se a získejte lepší cenu
Našim věrným zákazníkům dáváme lepší ceny.
Přihlásit se
S čím mi Spirulina pomůže?
Spirulina patří mezi Zelené potraviny s komplexními účinky na Vaše tělo. Tato sinice se vyskytuje na Zemi již několik milionů let a čistí znečištěné ovzduší. Odpadní látky dokáže vázat i ve Vašem organismu. Z toho důvodu je Spirulina ideální k detoxikaci a posílení obranyschopnosti. Skvěle ale působí na celé tělo a zásobuje ho cennými antioxidanty, které pomáhají v boji proti volným radikálům. Spirulina obsahuje vysoký podíl bílkovin, čímž zamezuje ztrátě svalové hmoty. Tato sinice rovněž stimuluje mozkovou činnost a usnadňuje hubnutí.
Pro koho je Spirulina vhodná?
Spirulinu by si neměli nechat ujít všichni vyznavači zdravého životního stylu i lidé s nedostatkem energie. Nabudí zaměstnance na všech profesních úrovních k větší duševní i manuální výkonnosti a u sportovců podpoří stavbu svalové hmoty. Spirulina je také přínosem pro studenty nebo často nemocné osoby, protože skvěle čistí organismus a harmonizuje ho.
Doporučené dávkování Spiruliny
Ideální denní dávka Spiruliny činí 1 čajovou lžičku 3 x denně. Stačí ji rozmíchat v 150 až 200 ml vody a vypít. Začněte však na nižších dávkách, aby si Vaše tělo na Spirulinu zvyklo. Vnímejte, jak na Vás prášek Spiruliny působí a postupně přidávejte dávky až na doporučené denní množství.
Naše tipy a vychytávky
Ne každému chutná Spirulina rozmíchaná ve vodě. Nabízí se Vám však alternativní možnosti: Spirulinu vmíchejte do pokrmu, Smoothie nebo jogurtu a zkonzumujte. Zpočátku se mohou dostavit průjmy nebo lehká nevolnost, která je jen reakcí na detoxikaci organismu. Postupně však tyto nežádoucí účinky zcela vymizí. Pokud se s tímto problémem setkáte, snižte dávku, dokud obtíže neustanou. Spirulina způsobuje zbarvení stolice, jež ale není na závadu. Zelené potraviny se spolu výborně doplňují. Spirulina se dobře kombinuje zejména s Chlorellou a Mladým ječmenem. U těchto Zelených potravin dochází ke zlepšení detoxikačních účinků a zvyšuje se jejich působení na organismus.
Složení Spiruliny
Spirulina je mezi odborníky i laickou veřejností ceněna pro vysoký obsah aktivních látek. V jejím složení se nacházejí hlavně tyto zdraví prospěšné látky:
  • vitaminy – C, A, D, E a B
  • 80 % bílkovin
  • aminokyseliny
  • stopové prvky a minerály
  • enzymy
  • chlorofyl
Pro koho není Spirulina vhodná?
Při dodržení doporučení denní dávky Spiruliny se nemusíte obávat vedlejších účinků kromě již zmíněného průjmu. Její užívání by však raději měly zkonzultovat se svým ošetřujícím lékařem těhotné a kojící ženy.